Після місяців очікування та тижнів обіцянок під час туру Льюїс Капальді офіційно представив свій новий сингл “Something In The Heavens”, що супроводжується відеозаписом живого виступу, знятого в студії Abbey Road.
Пісня, написана у співавторстві з Коннором та Райлі Макдоноу, — це міркування про втрату та возз’єднання. Високий приспів Капальді — «Я любитиму тебе до останнього подиху… щось на небесах підказує мені, що ми знову будемо разом» — ніби створений для сцен при свічках та слізних хорових співах.
Повернення Капальді стало справжньою сейсмічною подією. Його попередній сингл «Survive» не просто очолив чарти — він став треком 2025 року, що найшвидше продається, і найуспішнішим синглом у його перший тиждень, обійшовши таких виконавців, як Сабріна Карпентер і Леді Гага. Цього літа на фестивалі Glastonbury натовп, що складається з хедлайнерів, прийняв його на сцені Pyramid Stage, наче блудного сина. “Я просто хотів прийти і закінчити те, що не зміг зробити минулого разу”, – сказав Капальді глядачам, явно зворушений. Цей виступ — частково коло пошани, частково катарсис — транслювався мільйонами глядачів і був визнаний критиками одним із найяскравіших моментів фестивалю.
Календар Капальді дуже щільний. Цього тижня він оголосив про свої наймасштабніші концерти просто неба в 2026 році, включаючи концерт з 65 000 глядачів у лондонському BST Hyde Park 11 липня. Попередній продаж квитків вже відкритий, а основний продаж відкриється сьогодні о 9:00 ранку — вірний шанс, що квитки розлетяться за лічені години.
Шотландський співак та автор пісень пережив непросту перерву, в тому числі через проблеми зі здоров’ям, через які йому довелося призупинити гастролі. Його повернення далося йому важко, і реакція — кричущі натовпи, сльози фанатів, захоплені відгуки — свідчить про глибший зв’язок, ніж будь-коли.
Для тих, хто стежив за його стрімким зльотом у 2019 році з альбомом Someone You Loved і його дебютним альбомом Divenely Uninspired To A Hellish Extent, Something In The Heavens — це більше, ніж просто черговий хіт. Це нагадування про те, чому Капальді такий важливий: він змушує великі арени здаватися маленькими, горе – загальним, а поп-зірковість – людяною.