З того часу, як світ втратив Вітні Х’юстон, стрімінг став основним способом споживання музики шанувальниками, тому настав час поглянути на те, як це вплинуло на її вражаючий каталог хітів та альбомів. Результат? Тони нових платинових сертифікатів для покійної діви.
Спадкоємці Вітні оголосили, що її альбом The Bodyguard: Original Soundtrack був сертифікований RIAA 19 разів як платиновий, що розширило його рекорд як самого саундтреку всіх часів. Її фірмова пісня з цього саундтреку, “I Will Always Love You”, тепер 11 разів платинова, що означає, що вона була продана в кількості, еквівалентній 11 мільйонам копій через фізичні продажі, завантаження та аудіо- та відеотрансляції на запит.
Крім того, ще вісім її найпопулярніших пісень отримали нові платинові сертифікати: “I Wanna Dance with Somebody” тепер восьмиразово платинова, “I Have Nothing” – чотириразово платинова, а “How Will I Know” – триразово платинова, як і спільний сингл Уітні і Кайго 20.Плюс до всього, Heartbreak Hotel, My Love is Your Love і Saving All My Love стали двічі платиновими, а Run to You і Count on Me платиновими.
Вітні — перша афроамериканська артистка, у якої три альбоми отримали діамантовий сертифікат RIAA, тобто три альбоми, кожен із яких був проданий тиражем понад 10 мільйонів копій. Крім The Bodyguard, її однойменний дебютний альбом та її другий альбом Whitney також досягли цієї позначки.
І всі ці цифри відображають лише продажі Вітні у США, які становлять майже 115 мільйонів альбомів та синглів.