Випущена в 1987 році, ця класика синті-попа швидко стала світовою сенсацією, очоливши чарти більш ніж у 25 країнах, включаючи США та Велику Британію. Хоча її початковий успіх був незаперечний, друге життя пісні прийшло через десятиліття з появою «рікроллінга» — вірусного інтернет-розіграшу, що перетворив Естлі на цифрову ікону для цілого покоління.
«У 1987 році я й уявити не міг, що Never Gonna Give You Up буде, як і раніше, популярна через десятиліття», — поділився Естлі. «Завдяки стрімінговим платформам ціле нове покоління змогло відкрити для себе музику, подібну до моєї. Досягти 1 мільярда прослуховувань — це те, про що я не мріяв».
Крім Spotify, відеокліп на трек зібрав понад 1,6 млрд переглядів на YouTube. Стійкий успіх пісні призвів до численних платинових сертифікацій у Великій Британії та США, а трек став п’ятиразово платиновим в Америці.